Canggu

25 augustus 2019 - Canggu, Indonesië

Hallo iedereen,

We zijn alweer op de volgende bestemming, Canggu. We kwamen hier midden in de nacht aan en zijn direct gaan slapen. De volgende ochtend zijn we te voet de stad gaan verkennen. Vanaf ons verblijf was het 25-30 min lopen naar het strand en een reeks leuke shop/eet tentjes. We zijn op het strand bij een beach club gaan liggen en hebben daar de rest van de middag doorgebracht.

Chillings Beach club

In de avond zijn we ergens gaan eten en een drankje gedaan om de dag af te sluiten. Dit was echt een relax dagje na al het reizen :)

De volgende ochtend zijn we redelijk op tijd uit bed gegaan en hebben we besloten een scooter te huren. Met de scooter hadden we de vrijheid om nog een paar strandjes te bezoeken, een hele boel leuke rijstvelden en een super mooie tempel op het water.

Rijstvelden CangguRijstvelden

Purah Tanah Lot Tempel op het water (Purah Tanah Lot)

Het scooter rijden was heel eng om te doen in het begin, maar je leert al snel door te kijken naar de Indonesiër en de andere toeristen. Ondanks dat er geen verkeers regels waren, het links rijden en de verkeers chaos, ging het scooter rijden ons prima af. Het einde van de dag leuk afgesloten met in super schattig restaurantje met heerlijk Indonesische eten.

De volgende ochtend moeten we er weer vroeg uit, om naar de Gili eilanden te varen!

Groetjes

Scooter selfie

1. Joke:
    25 augustus 2019
    Een relaxdag heb je ook af en toe even nodig 😊☀️
    Leuk zeg die scooter. Wel doodeng om daar te rijden zonder verkeersregels 🙈 Gelukkig is het goed gegaan